خوراک کاری سبزیجات رژیمی (کم کلسترول)

خوراک کاری سبزیجات رژیمی (کم کلسترول)

اگر به دنبال غذای رژیمی کم کلسترول هستید خوراک کاری سبزیجات را حتما امتحان کنید این غذا دارای کلسترول کم است و شامل ۳ نوع چربی اشباء شده است .

برای آشنایی با طرزتهیه این غذای رژیمی با مای هربال همراه باشید.

مواد لازم خوراک کاری سبزیجات رژیمی

روغن کانولا : ۱ قاشق سوپخوری

پیاز متوسط پوست کنده خرد شده : ۱ عدد

پودر کاری تند : ۲  قاشق چایخوری

آب سبزیجات : ۱ فنجان

سس گوجه بدون نمک : ۸ اونس

گل کلم ( حاود ۲ پوند) آبپز شده و قطعه شده: ۱ بوته

فلفل دلمه ای خرد شده : ۱ عدد

نخود شسته شده و خیسانده شده : ۱۵ اونس

نمک: ¼  قاشق چایخوری

زردک پوست کنده و خرد شده : ۲ عدد

نان تست و یا نان گندم برشته شده: ۲ قطعه

نشاسته ذرت : ۱  قاشق سوپخوری

طرز تهیه خوراک کاری سبزیجات رژیمی

مواد لازم برای درست کردن غذای رژیمی خوراک کاری برای ۴ نفر است و مدت زمان لازم برای پخت آن ۲۵ دقیقه است  برای تهیه این غذای مفید با ما همراه بشاید.

ابتدا پیاز خرد شده را در قابلمه ی نچسب که روغن را با درجه ی متوسط داغ کرده اید بریزید تا پیازها قهوه ای شوند سپس پودر کاری را اضافه کرده و تفت دهید.

در مرحله بعد در یک لیوان متوسط آرد ذرت را با ۱/۴ فنجان آب سبزیجات مخلوط کرده و کنار بگذارید.

سپس باقیمانده آب سبزیجات را همراه با سس گوجه ، گل کلم ، فلفل دلمه ای ، زردک ، نخود و نمک داخل مخلوط کاری و پیاز بریزید و مواد را هم بزنید و بعد ۱ لیوان آب اضافه کنید و اجازه دهید به مدت ۲۵ دقیقه روی حرارت بماند تا آماده شود.

غذای رژیمی امروز آماده است نوش جان

شما می توانید خوراک کاری را با نان تست و یا نان گندم برشته شده سرو کنید.

مطالب مرتبط

نظر خود را در رابطه با این مطلب بیان کنید