برای لاغری این صبحانه را بخورید

برای لاغری این صبحانه را بخورید

اگر قصد دارید وزنتان را کم کنید باید از ابتدای صبح شروع کنید اولین قدم برای لاغر شدن وعده صبحانه است که تاثیر زیادی در لاغرشدن شکم و پهلو دارد چیزی که اکثر خانم ها از آن رنج می برند پس صبحانه ای بخورید که لاغرتان کند. حالا سوال پیش می آید که برای لاغری چه بخوریم ؟ صبحانه چقدر در لاغری نقش دارد ؟ صبحانه ای که باعث لاغری میشود چه مواد غذایی دارد؟ پاسخ تمام سوالات را در ادامه از زبان متخصص تغذیه می خوانید.

تاثیر مثبت صبحانه بر روی لاغری

مدیر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت هیچ خوراکی را جایگزین صبحانه معمول نکنید همچنین حذف کردن این وعده غذایی را نیز درست نمیداند. فاصله بین شام و صبحانه، بیشترین فاصله زمانی بین دو وعده اصلی غذایی است که حدود ۱۲-۱۰ ساعت طول می کشد.
به طور طبیعی بدن بعد از این مدت، احساس گرسنگی می کند و باید با خوردن صبحانه ای کامل، برطرف شود. یکصبحانه خوب و کامل و البته معمولی، می تواند شامل ۲کف دست نان (نان سبوس دار مانند سنگک ، مقداری لبنیات (مانند پنیر کم چرب، ماست چکیده کم چرب یا شیر کم چرب) یا یک تخم مرغ (تخم مرغ آب پز به جای نیمرو ) باشد.

برای میان وعده میوه ها، انتخاب های مناسبی هستند و خوردن ۵ تا ۹ وعده از انواع رنگی آنها در میان وعده ها باعث تضمین سلامت شما می شود.با این حال جایگزین کردن صبحانه با میوه، شاید در کوتاه مدت باعث کاهش وزن شود اما در درازمدت، عوارضی اعم از اضافه وزن خواهد داشت.

زمانی که صبحانه کافی نمی خورید، بدن احساس کمبود می کند و به صورت خودکار عمل ذخیره سازی را انجام می دهد و در کنار آن، ولع فرد برای خوردن وعده ناهار، بیشتر می شود بنابراین شرایط ابتلا به اضافه وزن و چاقی، به سادگی برای شما به وجود می آید. پس صبحانه را حتما بخورید تا لاغر شوید.

مطالب مرتبط

نظر خود را در رابطه با این مطلب بیان کنید